18 Aug 2016

KARYA TERBARU - ANTOLOGI CERPEN BEBAS

Antologi Cerpen Bebas.

Antologi ini memaparkan kisah-kisah kebebasan hidup daripada dunia kegelapan dan kisah keinsafan diri. Menghimpunkan kisah rakyat marhaen yang penuh dengan onak dan duri sehingga mereka sanggup berjuang untuk kebebasan diri dan berfikir tentang kehidupan yang lebih baik. Kisah-kisah yang menyentuh hati dan membuat kita berfikir dan mengisafi diri. Sangat sesuai untuk bacaan semua peringkat usia.


Tidak rugi sekiranya anda mendapatkan naskhah ini. Bukan satu karya dongengan yang sering dihidangkan kepada kita atau karya fantasi semata - mata. Mungkin ada kisah yang diceritakan berlaku kepada anda atau insan di sekeliling anda. Semoga anda memperoleh iktibar dan pengajaran daripada karya - karya ini, Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Antologi Cerpen Bebas.

Harga: RM23 (Semenanjung) & RM25 (Sabah & Sarawak). *Tidak termasuk kos penghantaran.

etiap pembelian daripada saya akan disertakan dengan tandatangan penulis (Syahida Hassan) dan penanda buku yang menarik! Untuk tempahan, sila hubungi saya melalui Whatsapp ke 017-8847544. Boleh buat tempahan awal dengan memberikan nama, kuantiti, alamat dan no. telefon kepada saya melalui mesej peribadi.
p/s: Antologi ni edisi terhad tau. Dapatkan daripada penulis terus. Sokong penulis muda! Sokong karya tempatan!

No comments: