9 Feb 2017



Sarapan apa pagi ni? Sedapnya kalau dapat menikmati nasi lemak panas-panas, berlemak, cukup dengan hiasan sampingannya. Lagi sedap kalau dapat dinikmati bersama rendang ayam atau sambal sotong. Fuh! Pasti puas hati! 
Untuk antologi terbaru ini, saya mendapat ilham daripada nasi lemak. Bagaimana nasi lemak dapat menjalinkan satu perhubungan? Apa kaitannya dengan watak Farah dalam cerita pendek bertajuk 
'KERANAMU NASI LEMAK'?

Mahu mengetahui kisahnya? Dapatkan Antologi Cerpen Khalifah Yang Tertangguh daripada saya. Dengan harga RM20 sebuah, bukan kisah saya sahaja, anda akan dapat 14 buah kisah keluarga daripada 14 orang penulis berbakat. Anda pasti tak rugi membacanya. 

Bagaimana nak beli ni? 
Mudah saja. Mesej saya melalui whatsapp di 010-7907388. Segera tau! Stok terhad! Penerbit tak cetak banyak. 10 pembeli terawal akan dapat penanda buku istimewa dan saya belanja pos. Jadilah 10 yang terawal!

No comments: