6 Mar 2017

MUSIM PERKAHWINAN

ANTOLOGI PUISI NASIHAT NIKAH KAHWIN

Bulan Mac, April dan Mei banyak saya terima undangan ke majlis perkahwinan. Ramai yang memilih untuk melangsungkan perkahwinan sebelum Aidilfitri menjelma. Mungkin mahu merasai pengalaman menjalani ibadah puasa dan berhari raya bersama yang tersayang. 😍

Bulan Mac ni saja ada enam undangan ke majlis perkahwinan. memang kenyang makan nasi kendurilah jawabnya. Tapi, dalam masa kita teruja nak memenuhi undangan, pasti kita terfikir - fikir, hadiah apa nak diberikan kepada pasangan raja sehari? Pasti kita mahu hadiah yang lain daripada yang lain? Hadiah yang istimewa untuk pasangan yang baru memulakan hidup bersama. 

Jangan pening, jangan gusar, jangan risau. Tak payah fikir, nak hadiahkan set pinggan mangkuk ke, set cawan ke, cadar ke, album gambar ke atau bagi duit saja? Kini, buku juga boleh menjadi hadiah istimewa untuk diberikan kepada pasangan pengantin. 

Ini gambar masa majlis perkahwinan kawan baik saya; Shafiqah dan pasangannya, Azri. Saya hadiahkan mereka buku Antologi Puisi Nasihat Nikah Kahwin dan Anekdot Imam Tulang Rusuk karya Khairy Tajudin.


Jika anda mahu mendapatkan naskhah ini sebagai hadiah untuk teman tersayang atau mahu dijadikan sebagai panduan untuk persembahan atau pengacaraan di majlis perkahwinan, segera WHATSAPP saya di talian 010-7907388. 
HANYA RM28 SAHAJA! 
PROMOSI SEHINGGA BULAN MEI 2017,
KOS POS PERCUMA!

Jangan tunggu lama - lama, nanti lama - lama, buku dibeli orang! 😉


No comments: