11 Mar 2018

MAJLIS PELANCARAN ANEKDOT KERA LUPA PASSWORD


Masih ingat lagi saya pernah mengikuti Bengkel Penulisan Anekdot bersama Zabidi Mohamed tahun lepas? Hari ni saya menadah tangan mengucap syukur kerana anekdot ini berjaya diterbitkan hasil daripada bengkel selama dua hari. Lama juga nak siap kerja penerbitannya. Tapi, saya dan penulis yang lain tetap bersyukur kerana usaha dan niat kami tidak sia - sia. berbaloi sebenarnya. 

Majlis pelancaran ini diadakan di Perbadanan Kota Buku dan dirasmikan oleh En Abd Wahab Ibrahim, Pengarah Urusetia Tetap Majlis Buku Kebangsaan, Kementerian Pedidikan Malaysia. Saya sebagai salah seorang penyumbang karya berasa berbangga dengan penerbitan anekdot ini. 

Apa kisah dalam ni? Kisah keluarga saja. Memang macam kera lupa password la kalau baca buku ni. Gelak tak berhenti. Tapi, awas! Jangan baca sorang - sorang. Nanti ada yang fikir anda kurang waras. hehe. 

Apa - apa pun, syabas dan tahniah kepada penulis yang lain. Tak mudah nak buat orang terhibur dengan penulisan kita. 

Nak beli? Mudah saja. whatsapp saja saya di talian 0107907388. Harga pun tak mahal. RM22 saja tidak termasuk kos penghantaran. 

Ni saya belanja gambar sekitar majlis pelancaran untuk tatapan anda.















No comments: