19 Mar 2017

HADIAH PERCUMA!

Selamat berhujung minggu! Aktiviti apa pagi ni? 

Semalam ulang tahun kelahiran mama saya, tapi tak dapat nak sambut sebab ada urusan lain bersama mertua. Balik rumah Banting, mama pula dah pergi berjalan - jalan dengan adik bongsu. Seronoklah tu. Jadi hari ni, saya menanti mama untuk sampaikan hadiah istimewa yang saya dan suami beli untuk mama. Takdelah istimewa sangat pun, permintaan mama juga. Oh, ada pemenang untuk kuiz semalam. Nanti saya akan umumkan. Hari ni, mood saya sangat baik. Saya nak buat tawaran HADIAH PERCUMA untuk pembelian buku secara kombo daripada saya. Boleh lihat di blog saya senarai bukunya. HADIAH ni terhad untuk 5 pembeli sahaja. Beli buku dapat hadiah lagi, kos penghantaran pun tiada. Wah! Bagus sangat ni. Jom membeli dan membaca buku.


No comments: