18 Mar 2017

HADIAH UNTUK MAMA

Sempena ulangtahun kelahiran mama tersayang, saya dan suami nak membeli hadiah istimewa untuk mama. Kononnya nak beri kejutan untuk mama tapi tak jadi. Sebab pagi ni, mama dah rancang nak berjalan makan angin dengan adik bongsu di Melaka. Saya doakan semoga perjalanan mama dan adik lancar dan dipermudahkan serta selamat pergi dan pulang. Walaupun dekat saja destinasi yang dituju, keselamatan harus diutamakan kerana malang tidak berbau. Tapi, memandangkan rancangan saya dan suami tidak kesampaian, kami merancang untuk membeli hadiah untuk mama. Beberapa senarai hadiah telah dibincangkan.
1. Beg tangan
2. Kasut
3. Blaus
4. Tudung

Rasa-rasanya, mama saya memilih yang mana? Jika tekaan anda betul, saya akan hadiahkan anda baucer membeli - belah secara online di YouBeli. Jawapannya esok ya. :-)

No comments: