7 Apr 2017

JUALAN BUKU DI PERSADA PLUS SEMPENA SAMBUTAN HARI KESIHATAN SEDUNIA

Saya dijemput untuk mengadakan jualan di PERSADA PLUS bersempena Sambutan Hari Kesihatan Sedunia pada 7 April.


Satu pengalaman yang menarik bagi saya. Walaupun tidak ramai yang membeli buku tetapi saya tetap berasa senang hati kerana dapat belajar sesuatu yang lain melalui pengalaman membuka reruai perniagaan seperti ini. Saya juga dapat memperkenalkan diri kepada orang ramai mengenai diri saya.

PERKARA YANG SAYA PELAJARI:
1. Buku susah untuk dijual jika bukan kepada peminatnya.
2. Harga sesuatu barangan memainkan peranan penting.
3. Susun atur barangan mampu menarik perhatian pengunjung
4. Jangan malu untuk memperkenalkan produk
5. Memudahkan pembeli.

Terima kasih kepada yang membeli buku saya. Selamat membaca kepada mereka. =)


No comments: