18 Jan 2018

HADIAH PERADUAN RESENSI BUKU DBP

Masih ingat lagi tentang kemenangan saya dalam peraduan resensi buku anjuran DBPNiaga? Hari ni saya dan suami berkesempatan mengunjungi DBP Hulu Kelang untuk mengambil hadiah kemenangan. Alhamdulillah. Hadiah berupa jam tangan berjenama Casio bernilai RM300 menjadi tanda usaha saya membaca buku. Tak sia - sia luangkan masa untuk mebaca. Haa... lepas ni harap tak jemu untuk membaca. Kita tak tahu apa yang kita dapat? 

Saya dimaklumkan, ulasan saya tentang buku Menjolok Langit Menggapai Awan ini akan dimuatkan dalam majalah Tunas Cipta keluaran Mac 2018. Wow! Tak sabar nak baca. Ada masa nanti saya berikan sedikit tips mengulas buku. Boleh jadi panduan. Eh, dah beli Tunas Cipta? Ada tiga lagi ulasan buku yang lain. Semua yang menang hadiah utama tau termasuk ulasan yang dapat hadiah saguhati. 




Alang - alang dah sampai DBP Hulu kelang ni, sempat juga beli beberapa buah buku dan majalah di kedai bukunya dan berjumpa Pegawai Pemasaran DBP. Mungkin ada peluang untuk saya jadi ejen DBP? 

No comments: